UE
Unia Europejska
nieslyszacy WCAG 2.0

Tematy

Zbiór przepisów Stanisława Czernieckiego wydany w 1682 r. pod tytułem „Compendium ferculorum” uważany jest za pierwszą polską książkę kucharską. To książka o tym, jak pobudzać smak i wyobraźnię, jak zaskakiwać biesiadników, czarować ich wyglądem i sposobem wydania potraw. Czyta się ze smakiem!



ECHOCAST w liczbach

  • 2011 – w tym roku na szerszą skalę rozpropagowano materiały w Polsce
  • Obecnie jest 30 certyfikowanych trenerów ECHOCAST w Polsce
  • 2015 – w tym roku powstał Program ECHOCAST Polska w celu aktualizacji materiałów i zapewnienia wysokiej jakości szkoleń dzięki zarówno systematycznym pracom nad materiałami i szkoleniu trenerów, jak i certyfikacji
  • 4 moduły szkoleniowe są obecnie dostępne: „Wprowadzenie do obsługi klienta instytucji kultury”, „Doskonała obsługa klienta instytucji kultury”, „Różne potrzeby zwiedzających”, „Rozwiązywanie trudnych sytuacji”

 

kontakt:
Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
echocast@muzeum-wilanow.pl

Podziel się:
Wykop Facebook
2016-03-18
echocast certyfikat_1.jpg

Certyfikowani trenerzy ECHOCAST Polska (artykuł)

Certyfikowani trenerzy programu ECHOCAST Polska to osoby, które przeszły szkolenie z umiejętności trenerskich, znają zaktualizowane materiały ECHOCAST i po zdaniu egzaminu otrzymały certyfikat.

echocast__baner_mały.jpg

Co to jest ECHOCAST Polska? (artykuł)

ECHOCAST (European Cultural Heritage Organizations Customer Awareness Staff Training) to program i materiały szkoleniowe wypracowane w wyniku międzynarodowego projektu, w którym uczestniczyły instytucje kultury i ośrodki uniwersyteckie z różnych krajów europejskich.

Echocast różne potrzeby.jpg

Program ECHOCAST Polska (artykuł)

Program ECHOCAST Polska powstał w 2015 r. w celu aktualizacji materiałów ECHOCAST i dla zapewnienia wysokiej jakości szkoleń dzięki systematycznym pracom nad materiałami, szkoleniom i superwizji trenerów oraz certyfikacji. ECHOCAST to program i materiały szkoleniowe wypracowane w wyniku międzynarodowego projektu, w którym uczestniczyły instytucje kultury i ośrodki uniwersyteckie z różnych krajów europejskich. Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie aktualizuje, modyfikuje i rozwija owe materiały. Prowadzi również szkolenia trenerskie, organizuje egzaminy i wydaje certyfikaty.

Echocast trudne sytuacje.jpg

Moduł: „Rozwiązywanie trudnych sytuacji” (artykuł)

Szkolenie specjalistyczne, oparte na analizie konfliktów, pozwala rozpoznawać ich mechanizmy, rozwija umiejętności reagowania w sytuacjach trudnych, umożliwia ćwiczenie zachowań skutecznych i adekwatnych w danej sytuacji.

Echocast różne potrzeby.jpg

Moduł: „Różne potrzeby zwiedzających” (artykuł)

Szkolenie rozwija wiedzę o potrzebach różnych grup zwiedzających i możliwościach odpowiadania na ich oczekiwania (np. seniorów, dzieci, gości z niepełnosprawnościami, osób z różnych kręgów kulturowych, znanych osobistości, dziennikarzy). Przedstawiamy cele, zawartość merytoryczną i potrzebne materiały.

Echocast doskonala obsluga.jpg

Moduł: „Doskonała obsługa klienta instytucji kultury” (artykuł)

Szkolenie podkreśla rolę personelu pierwszego kontaktu i znaczenie najwyższej jakości obsługi, wzmacnia postawy odpowiadające na potrzeby i oczekiwania zwiedzających i pozwala ćwiczyć skuteczną komunikację. Przedstawiamy cele, zawartość merytoryczną i potrzebne materiały.

Echocast wprowadzenie.png

Moduł: „Wprowadzenie do obsługi klienta instytucji kultury” (artykuł)

Szkolenie podkreśla rolę personelu pierwszego kontaktu i znaczenie wysokiej jakości obsługi, rozwija postawy sprzyjające współpracy z odwiedzającymi zgodne z procedurami obowiązującymi w instytucjach dziedzictwa. Przedstawiamy cele, zawartość merytoryczną i potrzebne materiały.