UE
Unia Europejska
nieslyszacy WCAG 2.0

Tematy

Rycerskie czyny i cnoty Jana III Sobieskiego znane były w całej Europie. Wizerunek Sobieskiego stał się podobnie rozpoznawalny, jak portrety papieża, cesarza czy króla Francji. Głównymi bohaterkami tej książki są graficzne tezy dedykowane Janowi III. Autorzy wielkoformatowych rycin akademickich połączyli wątki propagandy wizualnej z okresu przed- i powiedeńskiego z erudycyjną argumentacją naukową.



Promocja projektu w ostatnim półroczu

Ostatnie półrocze projektu jest zwykle „najgorętszym” okresem, szczególnie w obszarze promocji. Do tej pory z intensyfikacją działań informacyjnych i promocyjnych mieliśmy do czynienia na początku prac, a następnie rozpoczął się długi, ale toczący się w regularnym rytmie okres dokumentowania postępów działań i podsumowywania cząstkowych efektów i sukcesów.

Celem naszych wszystkich działań promocyjnych i informacyjnych jest dotarcie do jak najszerszej grupy odbiorców z dwoma komunikatami – co udało nam się osiągnąć oraz dzięki czemu mogliśmy tego dokonać. Rzetelnie wspominamy więc o źródłach dofinansowania projektu i przedstawiamy najważniejsze zmiany. Aby jak najlepiej zobrazować wszystkie działania, wspólnie z „Historią bez cenzury” przygotowujemy film podsumowujący cały projekt, ale także obszerny, bogato ilustrowany folder informacyjny w dwóch językach (polskim i angielskim), kampanię reklamową z wykorzystaniem komunikacji miejskiej w Warszawie oraz konferencję wieńczącą projekt.

Z oczywistych powodów działania te będą finalizowane pod koniec roku, a znaczna ich część może zakończyć się dopiero w grudniu, z uwagi na oczekiwanie konkretnych efektów wyznaczonych zadań. Już teraz możemy pochwalić się, że część prac już za nami: freski Michelangela Palloniego w galeriach ogrodowych zostały zakonserwowane i zabezpieczone, dach nad północnym skrzydłem wyremontowany, roboty zabezpieczające i remontowe w Oranżerii zrealizowane, Herkulesy (wraz z postumentami) zakonserwowane i skopiowane. Pozostał jeszcze tylko remont na piętrze pałacu i ostatnie sesje skanowania Gabinetu al fresco w pałacu. Dopiero po sfinalizowaniu tych działań będzie można przystąpić do końcowej, a zarazem najważniejszej fazy promocji.

Obecnie przygotowujemy się do wywiadów potrzebnych do filmów, uzupełniamy dokumentację zdjęciową zrealizowanych prac i rozpoczynamy opracowywanie tekstów promocyjnych; wkrótce zaczniemy też szukać pomysłów na kampanię outdoorową. Nie możemy doczekać się finału i już teraz rozpiera nas duma.

logotypy POIiŚ3

drukuj
Podziel się:
Wykop Facebook
fot. I. Fuks-Rembisz

Promocja projektu na Europejskich Dniach Dziedzictwa (artykuł)

W ramach Europejskich Dni Dziedzictwa w dniach 8-9 września 2018 roku promowaliśmy również projekt „Restauracja i zabezpieczenie symbolu polskiego dziedzictwa …

Prace konserwatorskie przy dekoracjach rzeźbiarskich.jpg

Promocja projektu – uciążliwa konieczność czy szansa? (film)

Każdy beneficjent środków z Unii Europejskiej ma obowiązek prowadzenia kampanii informacyjnej i promocyjnej przez cały okres trwania projektu. Warto jednak …

Prace konserwatorskie przy dekoracjach rzeźbiarskich.jpg

Promocja projektu – uciążliwa konieczność czy szansa? (film)

Każdy beneficjent środków z Unii Europejskiej ma obowiązek prowadzenia kampanii informacyjnej i promocyjnej przez cały okres trwania projektu. Warto jednak …