Szkolenie służy podniesieniu jakości obsługi gości międzynarodowych w instytucjach kultury. Pozwala lepiej zrozumieć wpływ kultury na zachowanie gościa i pracownika. W trakcie szkolenia ćwiczyć będziemy zachowania budujące i usprawniające komunikację z przedstawicielami innych kultur.
Czas trwania: 8 godz.
Cel główny:
- Rozwinięcie kompetencji podnoszących jakość obsługi gości międzynarodowych w instytucjach kultury.
Zakładane rezultaty:
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą:
- lepiej rozumieć wpływ kultury na zachowania i sytuacje zawodowe związane z obsługą międzynarodowych gości i/lub współpracą z obcokrajowcami;
- wchodzili w efektywniejsze kontakty i budowali pozytywne relacje z gośćmi międzynarodowymi poprzez większą świadomość i wiedzę na temat zasad i norm kierujących zrachowaniami ludzi z różnych kultur;
- pewniej i sprawniej komunikowały się z międzynarodowymi klientami lub współpracownikami.
Zawartość merytoryczna:
- dynamika relacji międzykulturowych
- definicja kompetencji międzykulturowej w praktyce
- wpływ kultury na codzienne zachowania
- analiza międzykulturowych incydentów krytycznych
- porównywanie kultur